Pasūtījuma atgriešana

Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža. Zeķes, zeķubikses, veļu un peldkostīmus atpakaļ nepieņemam higiēnas apsvēruma dēļ!

Lai izmantotu 14 dienu atteikuma tiesības, preces nedrīkst būt lietotas, tām jābūt ar oriģinālajām birkām un iepakojumā. Saskaņā ar PTAL 12.panta 6. daļu, Pircējs ir atbildīgs par atgrieztās preces saglabāšanu tādā pat stāvoklī kā tā tika saņemta. Precēm jābūt nelietotām, bez tabakas, parfīma vai citām smaržām, bez traipiem (kosmētikas, sviedru u.c.).

Pircējs atteikuma tiesības var izmantot, ievērojot šādus nosacījumus:

  • Prece nedrīkst būt lietota;
  • Precei jābūt oriģinālajā iepakojumā un ar birkām;
  • Prece nedrīkst būt bojāta;
  • Prece nedrīkst būt ķīmiski vai mehāniski apstrādāta;
  • Precei jābūt tādā pašā stāvoklī, kādā tā bija saņemšanas brīdī.

Lai izmantotu atteikuma tiesības, jums jāiesniedz atgriešanas veidlapu, kuru iespējams atrast šeit: Atteikuma veidlapa, nosūtot to uz e-pasta adresi [email protected] 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas. Atgriešanas veidlapa ir jāizprintē un jāpievieno klāt sūtījumam!

Pircējs sedz preces atgriešanas izmaksas, izņemot gadījumus, kad iemesls atgriešanai ir tas, ka prece neatbilst pasūtījumam (piemēram, nepareizs izmērs vai saņemts bojāts produkts). Lai atgieztu pasūtījumam neatbilstošas preces, pēc atteikuma e-pasta saņemšanas, kam klāt pievienota atgriešanas veidlapa, Internetveikals Pircējam nosūtīs e-pasta vēstuli ar Omnivas sūtījuma kodu. Ar šo kodu Pircējs varēs atgriezt preces bez piegādes maksas.

Pircēja pienākums ir bez kavēšanās, bet ne vēlāk kā 7 dienu laikā pēc atteikuma veidlapas nosūtīšanas Internetveikalam, atdot Pārdevējam preces. Preces atgriešanas adrese, izmantojot Omnivu: Saldus, Striķu ielas Maxima X pakomāts (Striķu iela 10c, Saldus, Saldus novads, 9208).

Pēc atpakaļ nosūtīto preču saņemšanas Internetveikals nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā, atmaksā no Pircēja saņemtos maksājumus, pamatojoties uz Distances līgumu.

Internetveikals nav atbildīgs par kavēšanos ar saistību izpildi vai to nepildīšanu, vai cita veida neizpildi, kas radusies tādu apstākļu un šķēršļu dēļ, kuri ir ārpus Internetveikala saprātīgas kontroles.

Internetveikals patur tiesības atteikties pārdot preces un pieprasīt preču atgriešanu no Pircēja, ja Internetveikalā norādītā cena ir ievērojami mazāka par tās tirgus cenu kļūdas dēļ.

Patērētāja tiesības par līgumam neatbilstošu preci

Internetveikals nav atbildīgs par defektiem, kas radušies pēc preču piegādes Pircējam. Ja iegādātajām precēm ir trūkumi, par kuriem ir atbildīgs Pārdevējs, Pircējam ir tiesības pieprasīt preču trūkumu novēršanu vai apmaiņu pret jaunām precēm bez maksas.

Ja preces nav iespējams labot vai nomainīt, Pārdevējs atdod Pircējam visus Distances līgumā paredzētos maksājumus. Pārdevējs uz patērētāja sūdzību (e-pasta vēstule, kurai klāt pievienota atgriešanas veidlapa ar atzīmi – prece neatbilst pasūtījumam) sniedz atbildi 14 dienu laikā. Sūdzības jāsūta uz e-pastu [email protected].