Notekumi un nosacījumi

SIA “Glamour Style”, reģistrācijas Nr. 40203454552, jur. adrese: Dārza iela 9, Saldus pagasts, Saldus novads, LV-3862, turpmāk – Internetveikals – nodrošina mājas lapā pieejamo saturu un pārdod preces saskaņā ar zemāk izklāstītajiem Lietošanas noteikumiem.

1. Vispārīgie noteikumi

Ja patērētājs, izmantojot mājas lapas starpniecību iegādājas preces, tad šāda savstarpēja vienošanās tiek uzskatīta par Distances līgumu un ir pakļauta Latvijas Republikas tiesību normām, kas regulē distances līgumu, tai skaitā, bet ne tikai, Latvijas Republikas „Patērētāju tiesību aizsardzības likums”, Latvijas Republikas Ministru Kabineta noteikumiem „Noteikumi par distances līgumu” u.c.

2. Pirkumu veikšana

Internetveikalā pārdoto produktu cenas un specifikācija ir norādītas blakus produktiem.

Lai veiktu pasūtījumu, pievienojiet vēlamos produktus iepirkumu grozam. Aizpildiet visus nepieciešamos laukus un izvēlēties piemērotāko piegādes veidu. Pasūtījuma kopējās izmaksas ar piegādi pēc tam tiek parādītas uz ekrāna.

Veiciet pirkuma apmaksu, lai pabeigtu pasūtījumu.

3. Apmaksas noteikumi

Norēķinu valūta vietnē ir eiro. Pirkumu iespējams apmaksāt, izmantojot sekojošas bankas un banku saites, ko nodrošina Omniva Checkout, Maksekeskus AS:

  • Latvija: Swedbank, SEB, Citadele, Luminor, Revolut, N26
  • Igaunija: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Pocopay, Coop Pank, Citadele, Revolut, N26
  • Lietuva: Swedbank, SEB, Luminor, Citadele, Šiauliu bank, Revolut, N26
  • Somija: Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki, Revolut, N26.

Pieņemam maksājumus no Visa, MasterCard, Maestro debetkartēm un kredītkartēm.

NB! Izmantojot internetbanku apmaksas metodi, apstipriniet pasūtījumu un noklikšķiniet uz pogas “Atgriezties pie tirgotāja”.

Personas dati, kas nepieciešami maksājumu veikšanai, tiek nodoti licencētai maksājumu iestādei Maksekeskus AS.

Līgums stājas spēkā līdz ar veiksmīgu maksājumu uz Internetveikala bankas kontu. Ja kādu iemeslu dēļ pasūtījumu izpildīt nebūs iespējams, Pircējs par to tiks informēts un samaksātā summa tiks atmaksāta pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas.

4. Piegādes noteikumi

Preces tiek piegādātas visā pasaulē. Iegādātās preces tiek piegādātas izmantojot Omniva SIA pakalpojumus. Visas nodevas un nodokļus, kas jāsamaksā, lai saņemtu sūtījumu piegādes galamērķī, ir jāsedz Pircējam. Piegādes izmaksas tiek parādītas pirms pasūtījuma apstiprināšanas. Iegādātās preces tiek nodotas kurjeram 1-3 darba dienu laikā pēc apmaksas saņemšanas. Izņēmuma gadījumos mums ir tiesības nodot preces kurjeram līdz 45 kalendāra dienām, par to informējot klientu.

Preces iespējams izņemt arī uz vietas veikalā.

5. Atteikuma tiesības

Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža. Zeķes, zeķubikses, veļu un peldkostīmus atpakaļ nepieņemam higiēnas apsvēruma dēļ!

Lai izmantotu 14 dienu atteikuma tiesības, preces nedrīkst būt lietotas, tām jābūt oriģinālajā iepakojumā un ar birkām. Saskaņā ar PTAL 12.panta 6. daļu, Pircējs ir atbildīgs par atgrieztās preces saglabāšanu tādā pat stāvoklī kā tā tika saņemta. Precēm jābūt nelietotām, bez tabakas, parfīma vai citām smaržām, bez traipiem (kosmētikas, sviedru u.c.).

Pircējs atteikuma tiesības var izmantot, ievērojot šādus nosacījumus:

  • Prece nedrīkst būt lietota;
  • Precei jābūt oriģinālajā iepakojumā un ar birkām;
  • Prece nedrīkst būt bojāta;
  • Prece nedrīkst būt ķīmiski vai mehāniski apstrādāta;
  • Precei jābūt tādā pašā stāvoklī, kādā tā bija saņemšanas brīdī.

Lai izmantotu atteikuma tiesības, jums jāiesniedz atgriešanas veidlapu, kuru iespējams atrast šeit: Atgriešanas veidlapa, nosūtot to uz e-pasta adresi [email protected] 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas. Atgriešanas veidlapa ir jāizprintē un jāpievieno klāt sūtījumam!

Pircējs sedz preces atgriešanas izmaksas, izņemot gadījumus, kad iemesls atgriešanai ir tas, ka prece neatbilst pasūtījumam (piemēram, izsūtīts nepareizs izmērs, modelis vai saņemts bojāts produkts). Ja preces neatbilst pasūtījumam, nosūtiet atgriešanas veidalapu ar atzīmi – prece neatbilst pasūtījumam – uz e-pasta adresi [email protected] uzreiz pēc preču saņemšanas, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā. Ja prece saņemta Latvijas robežās, Internetveikals Pircējam nosūtīs Omnivas sūtījuma kodu, ar kuru varēs atgriezt preces bez piegādes maksas. Ar citu valstu Pircējiem Internetveikals vienosies individuāli, kā bez maksas nosūtīt atpakaļ pasūtījumam neatbilstošas preces. Arī šijā gadījumā atgriešanas veidlapa ir jāizprintē un jāpievieno klāt sūtījumam!

Pircēja pienākums ir bez kavēšanās, bet ne vēlāk kā 7 dienu laikā pēc atgriešanas veidlapas nosūtīšanas Internetveikalam, atdot Pārdevējam preces. Preces atgriešanas adrese, izmantojot Omnivu: Saldus, Striķu ielas Maxima X pakomāts (Striķu iela 10c, Saldus, Saldus novads, 9208), saņēmēja tālrunis jānorāda 26206230.

Pēc atpakaļ nosūtīto preču saņemšanas Internetveikals nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā, atmaksā no Pircēja saņemtos maksājumus, pamatojoties uz Distances līgumu.

Internetveikals nav atbildīgs par kavēšanos ar saistību izpildi vai to nepildīšanu, vai cita veida neizpildi, kas radusies tādu apstākļu un šķēršļu dēļ, kuri ir ārpus Internetveikala saprātīgas kontroles.

Internetveikals patur tiesības atteikties pārdot preces un pieprasīt preču atgriešanu no Pircēja, ja Internetveikalā norādītā cena ir ievērojami mazāka par tās tirgus cenu kļūdas dēļ.

6. Patērētāja tiesības par līgumam neatbilstošu preci

Ja iegādātajām precēm ir trūkumi, par kuriem ir atbildīgs Pārdevējs, Pircējam ir tiesības pieprasīt preču trūkumu novēršanu vai apmaiņu pret jaunām precēm bez maksas.

Ja preces nav iespējams labot vai nomainīt, Pārdevējs atdod Pircējam visus Distances līgumā paredzētos maksājumus. Pārdevējs uz patērētāja sūdzību (e-pasta vēstule, kurai klāt pievienota atgriešanas veidlapa ar atzīmi – prece neatbilst pasūtījumam) sniedz atbildi 14 dienu laikā. Sūdzības jāsūta uz e-pastu [email protected] .

7. Pircēja personas datu apstrāde

Internetveikals apstrādā tikai tos personas datus, kurus pircējs ir ievadījis pie preču pasūtīšanas, kā piemēram, vārds, uzvārds, e-pasts u.c.

Internetveikals nodod personas datus transporta pakalpojumu sniedzējam/iem, lai nodrošinātu preču piegādi.

Ja Jūs esat nepārprotami piekritis saņemt mūsu mārketinga paziņojumus, tostarp jaunumus, mēs laiku pa laikam varam sazināties ar Jums, nosūtot informāciju par mūsu pakalpojumiem un jaunākajiem piedāvājumiem. Šajā nolūkā mēs varam apstrādāt Jūsu e-pasta adresi, kuru norādījāt, pierakstoties mārketinga komunikācijai. Pircējam ir iespēja atteikties no mārketinga paziņojumiem, paziņojot par to mums, rakstot uz [email protected] .

8. Strīdu izšķiršanas kārtība

Jautājumos, kas nav atrunāti šajos noteikumos un nosacījumos, Pircējs un Pārdevējs apņemas ievērot Latvijas Republikā spēkā esošos normatīvos aktus.

Puses visus starp Pārdevēju un Pircēju radušos strīdus risina savstaprēju sarunu vai sarakstes ceļā. Ja strīdu neizdosies atrisinās sarunu vai sarakstes veidā, Puses strīdu risinās Latvijas Republikas tiesā, ievērojot LR normatīvos aktus. Strīdus starp Pircēju (patērētāju) un Pārdevēju var nodot risināšanai Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai Latvijas Republikas tiesā.

Pircējam ir tiesības vērsties arī Eiropas Savienības strīdu izšķiršanas iestādēs.